Ik heb een klacht, wat nu?
Allereerst doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over een ontvangen product of onze service. We helpen u graag om dit op te lossen. U kunt contact met ons opnemen via:
E-mail: info@mobiliteitexpert.nl
Telefoon: +31(0)85-2463331
Post: Horsterweg 7-b, 6199AC Maastricht-Airport Nederland
Wij streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. In ieder geval wordt uw klacht binnen 14 dagen in behandeling genomen. Indien nodig en in overleg kan de koop worden ontbonden conform de Wet Koop op Afstand.
Binnen 14 dagen zult u altijd een inhoudelijke reactie van ons krijgen.
Mijn klacht is niet naar tevredenheid opgelost
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).